Promovarea educației antreprenoriale și gestionarea unui program de talie națională

Client: Universitatea de Vest Timișoara

Categorie serviciu: Comunicare online, promovare plătită și generare de lead-uri

Perioadă desfășurare: Aprilie - Mai 2022

Digital Heart a generat un număr impresionant de înscrieri la programele de antreprenoriat Innotech Student din cadrul Universității de Vest Timișoara comunicarea online, ocupându-se totodată de calendarul editorial pentru rețelele sociale (Facebook și Instagram), crearea de conținut pentru blog (articole, interviuri), promovarea plătită (prin Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Display Ads) și crearea de landing page-uri.

Un maraton al comunicării online, pentru educație

Conținut proaspăt, postat în etape

Crearea unui calendar editorial care marchează fiecare etapă a înscrierilor și selecțiilor candidaților pentru cursul de antreprenoriat Viitorul tău în antreprenoriat, dar și postarea de materiale pentru blog care accesibilizează informațiile din metodologie au fost condiționate de o serie de faze prin care proiectul a trecut într-o perioadă scurtă (de doar două săptămâni, însă am ținut piept provocării timpului.

Generare de înscrieri în masă

Înscrierile adunate în această perioadă de timp au fost substanțiale și indispensabile pentru demersul optim al proiectului. Prin reclame plătite (Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads, dar și Youtube Display Ads), targetate corespunzător, am reușit să cristalizăm o comunitate real interesată de antreprenoriat.

Landing page-uri de încredere

În ceea ce privește componenta de Webdesign, am asigurat o serie de landing page-uri responsive și în conformitate cu identitatea proiectului, oferind toate informațiile necesare, dar și redirecționând potențialii studenți ai cursului spre toate materialele necesare înscrierii.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment